Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Przegląd Apartamentu Sweet0Monisia //PARKERKA

hej,
 Wracam z kolejnym już dziś postem. Nie spodziewałam się, że mnie tak ciepło przyjmiecie, to naprawdę miłe. ;)

1. Pokój Główny.
Podzielony na dwie części białą ścianka działową której niestety nie uchwyciłam na zdjęciach. Część z oknem jest zdecydowanie "tą lepszą" pokoju, ale ta druga też świetna.
Kolorystyka: 5/5
Pomysłowość: 5/5
Kompozycja: 4/5
Staranność Wykonania: 5/5
Suma Pokoju: 19/20

2. Pokój drugi.
Ciekawie zrobiony, bardzo mi się podoba.Widzę powtórkę wzoru z pokoju głównego (podłoga-ściany). Troszkę widzę tu zachwianą perspektywę jeśli chodzi o taras i meble na nim, ale i tak jest świetnie. 
Jedyny minus jaki tu widzę to top zawieszony obok prawej zasłony, nie wiem czy to specjalnie, czy przez przypadek, ale średnio mi tu pasuję. 
Kolorystyka: 5/5
Pomysłowość: 5/5
Kompozycja: 3/5
 Staranność Wykonania: 4/5
Suma Pokoju: 17/20


3. Pokój trzeci (sypialnia).
Świetny pomysł, choć trochę mnie tu zgubiły rzeczy rozrzucone po dywanie, łóżku i fotelu, nie jest źle ale mogłoby być lepiej.
Kolorystyka: 5/5
Pomysłowość: 5/5
Kompozycja: 3/5
Staranność Wykonania: 5/5
Suma Pokoju: 18/20


Był jeszcze czwarty pokój, ale niestety choć mam screen postanowiłam go nie umieszczać. Powód? Prosty jest to według mnie najgorszy z twoich pokoi, w którym trzeba wiele zmienić. Miałam już gotową ocenę, ale zamknęłaś pokój i doszłam do wniosku, że sama widzisz, że coś jest nie tak. Więc stawiam tylko końcową sumę punktów dla tego pokoju. 
Suma Pokoju: 14/20


Suma całości: 54/60
Suma całości w procentach: 90%

Do zobaczenia przy następnym poście.
PARKERKA

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za ocenę ;) Drugi pokój jest w budowie, także brakuje kilku rzeczy. Top jest przypadkowa, szczerze mówiąc nawet go nie zauważyłam także dziękuję :) W sypialni też muszę wprowadzić kilka zmian, ale jakoś na razie nie mam pomysłów ani ochoty :) A czwarty pokój zaczęłam dzisiaj urządzać, bo rano był tam taras i zapomniałam go zamknąć ;)
    Dziękuję za ocenę, nie spodziewałam się że będzie tak dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze zapytać co miałaś na myśli pisząc o "zachwianej perspektywie" na tarasie :) Staram się poprawić niedociągnięcia, gdybyś jeszcze miała jakieś sugestie co dodać co usunąć albo co zmienić, Ty czy inny czytelnik to byłabym wdzięczna :)

      Usuń
    2. Według mnie zaciera się granica między tarasem, a pokojem. Radziłabym zmniejszyć rzeczy pozostawione na tarasie.

      Usuń
  2. Zgadzam się z oceną :)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. jESTEM , ZA TAKYM SAMYM ZDANIEM

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.