Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Przegląd apartamentu szklanka9 // PARKERKA

hej,
 Znowu ja, z kolejnym przeglądem. ;)



1. Pokój Główny.
Pokój fajny, choć coś mi tu nie gra. Nudno tu troszeczkę, myślałaś o zmianie lampy i dodaniu jakiś obrazków na szarą ścianę? Duże brawa za mini pokój, zaimponowałaś mi.
Kolorystyka: 5/5
Pomysłowość: 5/5
Kompozycja: 3/5
 Staranność Wykonania: 4/5
Suma Pokoju: 17/20


2. Pokój Drugi.
Pusto tu. Zauważyłam, że masz tendencję do wieszania rzeczy "w powietrzu", tu przykładem takiego zjawiska jest wazon i kieliszek. 
Kolorystyka: 5/5
Pomysłowość: 3/5
Kompozycja: 4/5
Staranność Wykonania: 5/5
Suma Pokoju: 17/20


3. Pokój Trzeci.
Znów doskwiera mi tu pustka. Powtarza się też problem rzeczy zawieszonych "w powietrzu".
Miałaś pomysł i o cenię, jednak pogubiłaś się z tym różem.
Tapeta jest różowa i to wystarczy reszta rzeczy powinna być tylko czarna i biała z domieszkami szarości. Jest też druga opcja mogłaś całkiem iść w różowy, full pink. Byłoby to wyjście w stylu Baby Doll, raczej gorsze z tych dwóch, ale i tak sądzę, że byłoby lepiej niż obecnie. 
 Kolorystyka: 3/5 
Pomysłowość: 3/5
Kompozycja: 4/5
Staranność Wykonania: 5/5 
Suma Pokoju: 15/20

  Suma Całości: 49/60
Suma Całości w Procentach: 82%

Do zobaczenia w następnym poście.
PARKERKA


7 komentarzy:

  1. Nie szczególnie mi się podoba, wnętrza są niedopracowane i nie zbyt starannie wykonane czego dowodem są lewitujące przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pokój najładniejszy.Pozostałe nie w moim stylu.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to dokończyć , ale zapomniałam :|

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za zdaniem innych są bardzo nie dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  5. nie które przedmioty nie pasują do reszty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.