Obserwatorzy

czwartek, 17 kwietnia 2014

Wywiad

Witam, dziś chciałabym Wam przedstawić trochę bliżej pewną osobę. Konkretnie chodzi mi o CrazyMiley8.Jest Royalty, ma 63 lvl. i pochodzi z Polski. Zapraszam na jej bloga graficznego Klik

JA :witam dziękuje,że zgodziłaś się ze mną udzielić wywiadu 
CM :Mi również jest miło ;)

JA :Jakie były Twoje początki na stardoll ?
CM :Zaczynałam mając 9 lat, nie do końca wiedząc o co w tym wszystkim chodzi. Na Stardoll nie było wtedy jeszcze starmonet, ani tak drogich Superstar. Kupowałam więc beztrosko co mi się podobało. Po wielkiej przemianie stardoll grałam około półroku, a potem nastąpiła przerwa. Po powrocie wiele się zmieniło. Doszło wiele funkcji, możliwości itp. Wtedy dopiero zaczęłam się rozkręcać. Ogólnie rok 2013 uważam za rok w którym na prawdę się rozkręciłam. 

JA :Co Cie skłoniło do założenia tej stronki ? Przy okazji powiedz jak na nią wpadłaś ?
CM :Koleżanka grała w tą grę i od razu założyła konto też mi. Gra spodobała mi się i kontynuuję ją do dziś ;)

JA:Wiem, że prowadzisz bloga graficznego. Jakie były Twoje pierwsze grafiki ?
CM :Często przeglądałam blog Migonett'y. Pewnego razu na jej blogu, zobaczyłam post z konkursem. Przy okazji zdążyłam się zorientowaćo co w tym wszystkim chodzi. Postanowiłam wziąć udział. Niestety nie mając pojęcia o ,,graficzeniu'' oddałam pracę która łamała zasady. Nie była prawdziwą grafiką. Zmobilizowałam się i założyłam bloga z grafikami. Pierwsza praca to ta poprawiona, na konkurs u Migo. Powoli dochodzę do wprawy. 2 kwietnia mój blog obchodził pierwsze urodziny, a w tym momencie pracuję nad pracą która będzie go zdobić przez całą wiosnę i lato.

JA :Jakie masz marzenia na stardoll i w świecie realnym ?
 CM :Na stardoll...na pewno chciałabym zostać CoverGirl. Jednak bardziej ciągnie mnie do StarMovie. 10.08.2012r zajęłam 5 miejsce w tej włąsnie konkurencji i pewnie to dało mi apetyt na więcej.

JA :Czy starasz się aby Twoja medoll wyglądała jak Ty ?
CM :Nie. Zawsze zmierzam do tego, żeby moja doll była estetyczna i po prostu ładna ;) 

JA :Jak ubierasz się na co dzień ?
CM :Nie zwracam na to większej uwagi. Mam dwie pary ulubionych spodni - w kwiaty i we wzory. Do nich dobieram górę i tak powstaje mój codzienny strój.

JA :Dziękuje za udzielenie wywiadu:)
CM :Było mi strasznie miło.

Załączniki:






Oznaczenia :
JA - agatkaka65
CM - CrazyMiely8

Podoba Wam się wywiad ? Jak myślicie jaka jest Wiktoria ? Z kim mam przeprowadzić kolejny wywiad ? Komentujcie

7 komentarzy:

  1. Bardzo miła osóbka wydaje się fajna :)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się bardzo w porządku. Ma śliczny apartament ;) Muszę odwiedzić jej blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wywiad, dużo się o niej dowiedziałyśmy :) Widziałam jej grafiki - są całkiem dobre :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za takie miłe opinie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.