Obserwatorzy

środa, 23 kwietnia 2014

Znajdź jajko - dzień siódmy

Pewnie zastanawialiście się gdzie króliczek ukrył jajeczka w ostatnim dniu. Otóż ukrył je w :
- Albumie
-Ustawieniach
-Scenerii
Wszyscy zastanawialiśmy się co admini dla nas przygotowali. Gdy weszłam do apartamentu zobaczyłam trzy dużej coś jajo podobne oto jak to wyglądało :

Myślałam, że będzie tam coś fajnego ale nigdy nie spodziewałam się,że admini przygotują dla nas królicze ubrania!. Chociaż słodko one wyglądają nie podobają mi się. Sądzę, że są one zbyt kiczowate i nie praktyczne

A Wy znaleźliście już wszystkie jaja ? Podobają Wam się niespodzianki ? Komentujcie :)

5 komentarzy:

  1. Też już to dostałam, nie mam żadnych uczuć co do tych niespodzianek. Są, bo są. Nic więcej. :)
    VirginiaaStar

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam i mam strój ;) Też szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego prezentu. Dość zabawny, poprawił mi dziś humor i gdy na niego patrzę uśmiech sam się pojawia :) Zawsze to jakieś urozmaicenie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystkie . A też strój wg mi się nie podoba może jedynie ten sweterek jest nawet ładny a reszta nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się ;/
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.