Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

Hot or Not #6

Witajcie, tak wiem już wtorek ;/ Przepraszam. Jest to ostatni post jaki dodaje bo skończyła się kolejka ; / Nwm czy będę pisała jeszcze na blogu :/ No dobra ,ostatnie 2 uczestniczki:
                                                                   magdusiakocha
Stylizacja bardzo ładna, przypadła mi do gustu, taka idealna do pory roku, nie mam żadnych ale ,wszystko jest okej ! : ) Daje Ci: 
                                                                          Hot
                                            Miss_Joanna11
Jeej, naprawdę nwm co napisać o tej stylizacji, szczerze nie podoba mi się, nie zbyt pasują mi tutaj t spodnie ; O Zdejmij łańcuszek ,bo to już wgl. inna bajka. Ehh ... daje Ci: 
                                                                                           Not
UWAGA:

Ta wiadomość będzie pokazywała się w każdym poście hot or not
każda z nas ma iny styl, jeśli dam NOT to proszę się nie obrażać
po prostu masz inny styl, ale ja chce coś tylko zmienić, aby było 
lepiej . 
sorry, że krótki opis, ale jutro mam spr z chemi a jeszcze nie douczyłam się porządnie : / ;(

4 komentarze:

  1. Hej! Dzięki za ocenę chociaż się z nią nie zgadzam,ponieważ uważam że ta stylizacja zasługuje chociaż hot/not. Pierwsza moim zdaniem nie jest wibitna. Bransoletka wygląda nie estetycznie na spódnicy, torebki prawie nie widać

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie w pierwszej bransoletka na spódnicy nie wygląda dobrze, buty niedokładnie założone. W drugiej torebka pod rękawem? Zmieniłabym torebkę i buty, które nie pasują moim zdaniem

    Mogę się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no możesz, ale jesteś jedyną osobą, jak ktoś jeszcze się zgłosi to napisze post ;)
      sandra11185

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.