Obserwatorzy

poniedziałek, 26 maja 2014

Metamorfoza

Hej . Jednak metamorfoza pojawiać będzie się w poniedziałki ( przepraszam za te nagłe zmiany )
Dziś dziewczyną która przejdzie metamorfozę jest Sweet0Monisia :)
Zaczynamy !
Przed : Stylizacja jest bardzo ładna . Kolory są dopasowane . Dominuje tu biel i jasna zieleń . Nie mam nic do zarzucenia , tylko buty są krzywo założone , ale to przecież tylko mały szczegół .
Co zmienić ? Nic nie zmieniaj . Wszystko ładnie się ze sobą komponuje .

Po 1 : Stylizacja elegancka . Gdy zobaczyłam te sukienkę to po prostu musiałam z nią coś stworzyć . Na początku było czarno i nudno , potem dopasowałam spódnicę , wianek i jakoś samo wszystko się ułożyło .

Po 2- Strój codzienny . Zadowolona zbytnio nie jestem , ale chyba aż tak źle też nie jest .

Po 3 - Mój styl . Największy problem miałam z bluzką . Nie mogłam nic znaleźć co by pasowało , ale wyszło jak wyszło .




                                                       Makijaż
Przed : Musiałam zmienić fryzurkę , aby było lepiej widać makijaż . Szczerze ? Makijaż jest trochę nudny , ale przynajmniej równy . O częściach twarzy mogę powiedzieć , że masz bardzo ładne oczy . Proponuję zmianę ust .


Po : Zmieniłam fryzurę , a makijaż jest niebiesko - żółty . Chyba wyszedł całkiem dobrze .










Do zobaczenia za tydzień !

szklanka9




















2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za metamorfozę. Do do makijażu to jestem w tej dziedzinie beztalenciem totalnym, więc zrobiłam coś na miarę moich możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się stylizacja elegancka, ale reszta jest ok

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.