Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

Makijaż #18

Siemka! ;D

Już niedługo koniec roku, ostatnie chwile na poprawę ocen, wiąże się z tym wiele stresu. Zawsze jak się stresuję to pocą mi się dłonie, boli brzuch i brakuje mi tchu. Okropieństwo... Zdecydowanie wolę bezstresowe sytuacje. Wy macie jakieś objawy tego stanu? ;)


Makijaż jest letni, w ciepło zimnych kolorach. ;)


Nie będę pisać jakich kosmetyków użyłam, bo i tak nikt tego nie czyta a mi się nie tego pisać, więc po prostu Wam je pokaże. ;)


Co myślicie o makijażu? ;D
VirginiaaStar

1 komentarz:

  1. bardzo ladny, pasujacy do prawie kazdego typu urody ! ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.