Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

Odchodzę.

 Odchodzę z bloga, nie ze stardoll. Gdy Agata usunęła bloga myślałam, że jest to na zawsze i podjęłam się innych zobowiązań. Przykro mi, że tak to się kończy, ale musiałam zrezygnować z któregoś bloga i doszłam do wniosku, że będzie to ten.
Na koniec chciałabym podziękować:
Agatkaka65 - Za to, że mogłam pisać na tym blogu.
Maura3611 - Za chęć pomocy, którą wyraziła gdy chciałam stworzyć blogowy magazyn. 
szklanka9 - za pierwszy komentarz pod moim pierwszym postem. 
Sweet0Monisia
szklanka9
serduszkoo99 
sandra111185 (sandra11185)
lola5j4
Miss_joanna11
DzikaWikaa
MAGDUSIAKOCHA
Natalula
barelina11
wenia123love
                        - Za zgłoszenie się do przeglądu apartamentu 
Mary__Jane
Sweet0Monisia
agatkaka65
                       - Za imprezę blogową
szklanka9
Miss_Joanna11
Sweet0Monisia
lola5j4
magdusiakocha
Mary__Jane
gabi87623
gabrysiaslysz
                              - za zgłoszenie się do blogowego Top Model
Agatkaka65
Maura3611
Sandra1185
szklanka9
CrazyMiley8
KorneliaLove7
                            - za wytrzymanie ze mną w redakcji.


Od tej chwili przestaję być częścią redakcji bloga stardoll-w-naszym-sercu.blogspot.com

Cara (PARKERKA)

2 komentarze:

  1. Szkoda :/ To my dziękujemy za to, że mogłyśmy czytać Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda :( byłaś świetną redaktorką ! czemu ja jestem jeszcze napisana w nawiasie ? XD
    sandra11185

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.