Obserwatorzy

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Podziękowania

Jak wiecie odeszły 2 osoby z naszej blogowej redakcji. Nigdy wcześniej nie pisałam takiego posta dlaczego? sama nie wiem. Chciałabym podziękować:
-Paulinie(Paula230) - za wspaniałe stylizacje za to,że nadała blogowi miłej i przyjaznej atmosfery. 
-Karolinie(Parkerka) - za to,że chociaż nie miałam pełnego zaufania ustawiłam ją za administratorkę na tym blogu, za to,że dawała świetnej atmosfery temu blogowi, za to,że miło mi się z nią współpracowało. 
Dziękuje Wam dziewczyny za wszystko i jak pomyśleć,że to przez moją głupotę to aż mnie skręca!. Mam nadzieję,że wrócicie do pisania na tym blogu, może nie teraz nie jutro nie za miesiąc ale za kilka i z całego serca na to liczę. Gdy napisałyście,że odchodzicie to mi się chciało płakać to tak się do was przywiązałam :). 
Życzę Wam wszystkiego dobrego :).

1 komentarz:

  1. Również mam nadzieję, że dziewczyny wrócą. Życzę powodzenia w dalszej drodze jaką sobie wybierzecie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.