Obserwatorzy

sobota, 26 kwietnia 2014

Przegląd szafy BlackBlood01

Dziś prezentuję Wam mój pierwszy przegląd szafy na tym blogu. Jako pierwsza zgłosiła się BlackBlood01. Nie będę się zbędnie rozpisywać, przejdźmy zatem do rzeczy:




 TAK: Ubrania w większości za starmonety, a jednak mają swój urok. Bardzo mi się podoba czarna sukienka z It Girls - można zrobić wiele pięknych stylizacji z jej udziałem. Podobnie jest ze spodenkami z Callie's Picks. Spódnica z Bonjour Bizou ma fantastyczny wzór, dlatego ją uwielbiam (mam ją również w swojej szafie). Wybrałam również spodnie ze starej kolekcji Basic, ponieważ mają śliczny kolor i można je świetnie wykorzystać. 

NIE: Brązowa kurtka z Bonojur Bizou - koszmar. Uważam, że jest okropna. Do tego ma ją prawie każdy. Żółta koszula - nie podoba mi się kolor i fason. Może i dałoby się stworzyć dobrą stylizację z jej udziałem, ale mam wrażenie, że nie byłaby oszałamiająca. Nie podoba mi się również bluzka z Wild Candy. Kojarzy mi się z taką modą prostą, nie wyszukaną modą na niskim poziomie, jaką charakteryzują się niektóre użytkowniczki stardoll z zazwyczaj niskim poziomem. To samo z topem z Pretty n'Love. Nie podoba mi się odcień różu i raczej stylizacja z wykorzystaniem tegoż topu nie będzie szczególna.



TAK: Biały kołnierzyk - podoba mi się ! Na pewno można go fajnie wykorzystać. Uwielbiam naszyjnik z Nelly. Sama go używam do prawie każdej stylizacji. Pasuje w zdecydowanej większości przypadków. Szpilki z Nelly również mi się podobają. Są proste - w tym ich cały urok. Z kolei szpilki z PPQ mają nieco złotych ozdobników, ale dzięki temu są ciekawe i ładnie się komponują z eleganckimi stylizacjami. 

NIE: Upiorna sowa. Okropna sowa. Bardzo mi się nie podoba ten naszyjnik. Szczególnie na sowa. Może byłoby lepiej, gdyby była mniejsza i bezpośrednio połączona z łańcuszkiem. Szpilki "gwiazdki" z Nelly. Nie rozumiem dlaczego w tak fajnym sklepie znalazło się coś takiego. Są dziwnie wykonane. Takie same mam uczucia do żółtych butów z Bonjour Bizou. Wydaje mi się, że gdyby się znalazły jakimś cudem w mojej szafie, to nigdy bym ich nie założyła. 

PODSUMOWANIE: BlackBlood01 ma mało ubrań i dodatków. Nie będę ukrywać, że ciężko było mi coś wybrać. Mimo tego, jestem zdania, że z rzeczy, które są w szafie Black można stworzyć wiele udanych stylizacji.



A Wy co sądzicie o szafie BlackBlood01 ? Zgadzacie się ze mną ?

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Twoją opinią, choć ta brązowa kurtka według mnie nie jest aż taka zła ;)

    Mogę się zgłosić do przeglądu? Czy jest jakieś specjalne miejsce do tego, a ja go po prostu nie widzę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem takiego samego zdania . a też mogę się zgłosić

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, możecie się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, możecie się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ubraniami :)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprzeczałabym się co do klilku rzeczy, ale to tylko zależy od gustu więc.. ;)

    BabyJulka2

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się do przeglądu :)
    sandra11185

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.