Obserwatorzy

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Makijaż #17

Hejka! ;) 

Cieszę się, że blog wznowił działalność. Szczerze mówiąc to bardzo się zdziwiłam, gdy zobaczyłam, że bloga nie ma. Miałam się kontaktować z założycielką, ale uznałam, że skoro to zrobiła, to był jakiś powód i nie chciałam się w to za bardzo wtrącać. Miałam cichą nadzieję, że blog jednak powróci i tak też się stało, więc naprawdę miło mi z tego powodu, że znów mogę tworzyć dla Was makijaże. ;)

Postanowiłam, że zmienię całkowicie wygląd twarzy swojej doll, ponieważ lubię sięgać do nowych rzeczy i je poznawać. Zmiana oczu wiąże się z pewnym ryzykiem, że makijaż na nich nie będzie wyglądał dobrze. Myślę, że ja sobie poradziłam ze zmianą i z make up'em, ale jednak ocena należy właśnie do Was! ;)


Eyeliner: Black Fluid Liner DOT/ 3SD
Kredka: Black Eye Kohl DOT/ 6SD
Cienie: Shadow EyeShadow DOT/ 6SD
Fire Brick Shadow DOT/ 6SD
Marigold Shadow DOT/ 6SD
French Vanilla Shadestick DOT/ 9SD
Mascara: Langthening Mascara DOT/ 2SD
Kredka do brwi: Midnight Black Eyebrow Pencil DOT/ 2SD
Błyszczyk: Luxe Lipgloss LUXE/ 24SD

Co myślicie o makijażu? ;) Umalowałybyście tak swoją doll? ;D
VirginiaaStar

1 komentarz:

  1. Świetny makijaż, bardzo ładna kolory. Chętnie pomalowałabym tak swoją doll.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.