Obserwatorzy

wtorek, 10 czerwca 2014

Zmiana wyglądu bloga.

Cześć z tej strony Maura3611, grafik blogowy.
Chciałabym poinformować, że za pół godziny blog zostanie zamknięty na około piętnaście minut ze względu na zmianę oprawy graficznej. 
Mam nadzieję, że nagłówek Wam się spodoba :)

EDIT:
Jak widzicie uporałam się z blogiem szybciej niż myślałam.
Sądzę że grafika dość mi się udała chociaż nie jestem zadowolona z ust dziewczyny. Jednak nie potrafiłam tego naprawić.
Ogółem czekam na Wasze komentarze/przesłania/sugestie dotyczące nowego wyglądu, który za bardzo się nie zmienił :)

Pozdrawiam,
Maura3611

2 komentarze:

  1. Całkiem ładny nagłówek, może nie w moim stylu doll ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ! :) następnym razem może coś kolorowego w stylu lata ? :)
    sandra11185

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny i motywuje nas do pracy!. Jeżeli jesteś obserwatorem zostaw po sobie ślad.